Merhaba kızlar 1 ay süren sol kol agrımdan beyin sinire gittim MR çekildim ve doktor 3 tane fıtık var dedi boynunda biri küçük biri orta biride büyük dedi kesinlikle ameliyat dedi sorum başka çözüm yok mu bilgisi olan fizik tedavi falan ameliyat olmak istemiyorum