Arkadaşlar 6 aylık kızım var ve emziriyorum aslında biraz daha olmama kararındaydım fakat doktorumuz olabilirsin ve emzirebilirsin bebeğin içinde çok iyi olur ve korur dedi bugün
yaptırdım fakat aşıyı yapan hemşire 24 saat emzirmemelisin dedi mama verdim uyuttum gece emzirmelimiyim sizce aşı olup emziren varmı aranızda?