Guzel anneler bundan 1 ay once ilk kez diyet yapmış biri olarak 5_6 haftada 7 kilo verdim
Tam verdim bayramda memlekete gittim geldim ki 3 kilo geri almisim dikkat etmemiştim (kendime kızdım tabikide) Diyet yapmam için
Buradan bir arkadaşla tanışıp beraber yapmıştık daha doğrusu daha önceden diyet yapmış bana çok faydası olmuştu yapmam gereken şeyleri çoğu kez söylemiştir sagolsun motive etti hep .
💜Şimdi kendime yeni bir arkadaş arıyorum
Birbirimizi motive edecek fikir sunacak var mi diyete girmek isteyen?