Bende sleepy kullanıyorum çocuğuma doğduğundan beri 5 aylık olduk bi sıkıntı yaşamadım sleepy bedenleri diğer bezlere göre bi tık küçük yani ben 1 aydan sonra 2 numaraya geçmiştim şuan 5 aylığız 4 e geçtim sıkıntı yaşayanlar bedenleri tutturamıyor olabilir bence harika bi bez en önemlisi doğal