Kalbim22 Böyle bir durumla karşılaşan var mı? Ateş bittikten sonra değil devam ederken döküntü oldu..
Prensesannesi02 Kalbim22 6.hastalık canım.muhtemelen artık ateşi olmaz bişi kullanma döküntüler için 2 güne kendiliğinden geriler korkma zor kısım ateşdi
Zeynepalya_ve_annesi Kalbim22 eger antibiyotik.kullaniyorsa bu donemde ilac allerjiside olabilir eger kullanmiyorsa.kılcal.damar.catlaması.olabilir ateşi dusmuyorsa acile goturun derim.
Kalbim22 Deletedmom896 38,5 civarı seyrediyor canım doktora gittiğimde çok hafif vardı tüm vücuda yayıldı. Doktor viral enfeksiyon dedi boğazları kızarmış. Sizde de böyle mi oldu
Kalbim22 Blackcloud teşekkür ederim. Sanırım 6. Hastalıkta ateş bitince başlıyor döküntüler. Bizimki aynı anda başladı ve hala ateşli
Deletedmom896 Kalbim22 Biz yaşadık doktoru ateşi pik yapmış düşünce vücut döküntü yapmıştır dedi fakat siz yine danışın doktora çünkü bizim 2. Gün oldu 4. Gün ateş ve döküntü bitti
Kalbim22 Deletedmom896 peki tanı olarak ne demişti doktor viral enfeksiyon mu? Nerden başlamıştı döküntüleriniz?
Blackcloud Kalbim22 Evet bende öyle biliyorum, doktora görünmesinde fayda var. İnşAllah iğleşir bir an önce, miniklerimiz hasta olmasın.🤲🏻
Deletedmom896 Kalbim22 Evet boğazları kızarmıştı 3 gün antibiyotik kullanmak zorunda kaldık bizim birde azı dişler eklendi ağır geçirdi
Blackcloud Deletedmom896 Ayyy benim kızda azıları çıkarken ateşlenmişti, boğazda enfeksiyon var deyip antibiyotik vermişti doktor. Acaba dişler mi zorluyor ki?