Pelvan Kızım 3 yaşında 8 9 aydır 2. Bebeğim olsun istiyorum ama olmadı kadın doğuma gittim küçük bir kist var dediler başka hiç bir yönlendirme bir tedavi yada bir şey demediler ne yapamam lazım bilgisi olan varmı
hunilimomm Pelvan esiniz de bi doktora gitsin belki onda var bi problem bizde istiyoruz 2 3 ay oldu ama daha olmadı tabi her ay yumurtlama olmuyormus yada başka bi doktora gidin hormonlarınıza bakıldı mi
Pelvan hunilimomm evet hormonlarım kanlarım normal troidim normal 8 9 ay oldu bu ayda olmadı yani biraz panikle eye başladım birde doktor kistin var dedi hamile kalmama engel olurmu dedim yok dedi sadece ama kaç aydır olmadı neden diyemedim onlarda düzgün bir açıklama yapmadı
Blackcloud Doktorunuzu değiştirin, eğer bir sorun görürse yönlendirir. Neden bir ilaç, bir tedavi vs uygulamadı?
hunilimomm Blackcloud yok canım yaa deniyoruz ama olmuyor bi kaç aydir bakalım bu ay adetime 3 gün kaldı kan vermiştim geçen hafta ama çıkmadı büyük ihtimal bu ay da olmadı
Blackcloud hunilimomm Bende geçen ay denedim ama tutmadı regl oldum bugün 5. gün oldu. Nasip artık bakalım diğer ay nolacak.😕
hunilimomm Pelvan ben de kontrole gittim bi kaç ay önce gebelik icin bi engel yok dedi ama hala olmadı bekliyoruz bakalım daha vakti var demekki
hunilimomm Blackcloud bende adetime 10 gün vardı kan verdim aslında doktor istedi varsa bakalım diye ama çıkmadı onda bizde Hazirandan beri deniyoruz