Hipatya özel olarak bişey yapamaya karar verdim . O ara herkes çok zayıfsın falan diyordu . Birde ben strese girince hiç bişey yiyemem . Mesela kimi insna sıkıntıdan kendini yemeğe vurur , ama benim iştahım sıfırlanır . Stresten uzak kaldığımda rahatlıkla kilo aldım . Şimdi çok memnunum 1.73 boyun 58 kiloyum . 2 tane de kızım var ama doğumdan sonra aldığım büyün kilolar kendiliğinden gidiyor . ( ilk kızımda 30, ikinci kızımda 25 kilo aldım hamileliklerde bana bişey oluyor🤣)