Ahhh aynı dert bende de var. Kızım prematüre doğdu 29 haftalık. Şu an 15+10 da. İlk kontrollerde 5 aylıktı doktorumuz diş çıkarıyor olabilir demişti. 5 aydan beri ne salyamız eksik oldu ne ateşimiz. Ama 10 aydır tek bir diş bile çıkaramadı. Düşün daha 1 diş yok ağzında. Son 3 ay içinde çıkarmazsa tedavi etmek zorunda kalıcaz ve bu bizi çok korkutuyor. 18 aya kadar normal demişti doktor inşallah tez zamanda çıkarırlar 😪