AloneMom Mom356 bence yarın birdaha götürün. Cunku 39 buçuk ateş dişten falan olmaz enfeksiyon vardır.oyleysede antibiyotik kullanması gerekir. Dolven varmı.3-4 saat arayla calpol dolven idare et sabaha kadar.ama sürekli kontrol et ateşini.limon varsa limonun suyunu şık ve çorabını batır limona ıslak ıslak giydir.dusuruyormus ateşi.
BurcuKucuk Mom356 limon varsa ayaklarının altına sürüp çorabını giydirebilrisin ( burada yapanları görmüştüm ). Calpolden başka ateş düşürücünüz ne var!
AloneMom Mom356 ha vermişse tamam canım.3 günde anca etki eder korkma.atesini kontrol altında tut. İlik dus.eklem yerlerine soğuk kompres iyi gelir.bide yarın dolven aldır eşine.donusumlu kullanırsın
Kubra5657 Mom356 Dolven ver canım calpol ateşe iyi gelmiyor en iyisi dolven verdiğinden 20 dk sonra ateşi düşüyor
Masal61 Mom356 Canım bizde 39.5 la hastaneye gittik dolven ve fitil verdiler Paranox s fitilin ismi. 1 saate yakın buldu düşmesi hemen düşmesi iyi değil zaten bir anda düşmesin. Sen eczaneden bu fitili aldır Paranox değil ama Paranox s . İlk dediğimi toplattılar ve banadoktor bunu al demişti. Bunları ver o rahatlar. Yine çıkarsa ben çamaşır leğenim var büyük ona ılıktan az soğuk su doldurup oyuncaklarını içine koyup yıkıyordum 10-15 dk çok iyi geliyodu sende yap ama çok soğuk suyla üşütme daha beter çocuğu. Sirkeyi vücuduna sürme bide daha çok çıkartır. Sabahları kahvaltıdan sınra 1 tatlı kaşığı içir boğazındaki mikropları kırsın
Kbrbydk Mom356 geçen hafta kızım da ateşi 39 u geçmişti calpol bir kaç saatlik geçirdi sadece. Acilde şırınga içinde ateş düşürücü verdi doktor hepsini icirdik ateşi öyle düştü.yoksa iki gece gecircektik böyle perişan olduk. Antibiyotik olmadan da geçmiyor tam olarak. İmkan varsa başka hastaneye yada acile gidin
Tatlican Mom356 esin dolven bulsa nibetci eczaneden kızım 1hafta once oldu dolven yoktu kolay düsmedi sabah aldırdım hemen düşürüyor
gmzerdgn Mom356 dolven düşürür öyle inatçı ateşleri bizde doktor dolveni verdikten 1 saat sonra düşmezse fitil koyabilirsiniz demişti ama çok zor o gerçekten düşmüyor inatçı oluyor ateşi ılık duş elini yüzünü bolca yıka hava almaya çıkar ve giydirme sakın üşümez ateşi varsa merak etme 38.5 üstü ateşte giydirme
TiniminiKayra Mom356 ilik dus aldirin zibinla kalsin calpol dolven donusumlu verebilirsiniz..benim bebegimde gecirdi bogaz enfeksiyonu farkli bisey yapmadilar hastanede..bebegim 9aylik 10 bucuk kiloydu 5ml verdim calpol ve dolveni doktor oyle soylemisti. Ben 1 cay kasigi veriyodum az geliyomus etki etmiyomus doktoruna bi sorun nekdr vereceginizi belki az geliyodur şurup
ikiogulannesiii Mom356 benim oğlum da bogazları kızarmısti cok kötü oksürüyordu doktora götürdüm larenjit olmuş dedi ilk zamanlar ateşi de oluyordu calpol veriyodum ama bogazı iyileşmesi için 2 iğne verdi birde başka bi şurup simdi daha iyiyiz . Sende çocik doktoruna gotür gecmiş olsun 🙏
egeninanns Mom356 bu illetten çok çektim . 43 e kadar çıktı . İğne başladık anca düşürdü . Bir de şurup verdi ama çok geçimi çözüm bu . Antibiyotik tedavisi şart
NidaLina131020 Mom356 ben cocukken surekli ateslenirdim 39 40 olurdu hep annem bi legene su koyar icinede biraz yemekte kullandigimiz sirkeden koyardi bezlerle kompres uygulardi alnima kol eklemlerine ve dizlerime ates cok oldugu icin bezler isiniyor zaten hemen bez isindikca annem yeniler koyardi guzelde dusururdu atesi. Birde cocugunuz kac yasinda bilmiyorum ama sarimsakli yogurt yedirmekde ates dusuruyor
Gulumse1 Mom356 kaç aylık calpol bu durumlarda ise yaramaz ki fitil varsa fitil verin duş aldırın üzerini soyun öyle kalsın
eSved Mom356 canim gülsuyu varsa eline ayagina sür birde coraba limon sıkıp giydiriyor lsrmis brda bi anne demisti
Esra1991 Şuan benim bebeğim de aynı ateşli, 38 bucuklarda ateşi en fazla 37.7 ye düşüyor yine çıkıyor, dolven calpol fitil antibiyotik hepsini sabahtan beri verdim ama düşmüyor , sanırım dişlerden ama havale geçirmesinden korkuyorm