Kklglsm Hayırlı geceler. Size bir şey sormak istiyorum yoksa bı gece uyuyamayacağım😩 eşim atasaydan 22 ayar 15 gram bir kolye almış çok güzel bir tasarım fakat içim içimi yedi tekrar satmak istediğimizde aynı para eder mi? Değer mi kaybeder? Yatırım olarak dursa mıydı? Ve Atasay iade değişim kabul ediyor mu? Gerçekten bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim
Mlke301020 Kklglsm çook kaybediyor özel tasarım diye öyle biliyorum sakın satmak gibi bir düşünceye girmeyin 😬
seymabykn Kklglsm Eğer pırlantaysa ve sertifikası varsa bi gram bile değer kaybetmiyor alındığı fiyattan geri iade olabiliyor
bikerem seymabykn bu soylediginiz ilk 15gun icin gecerli. Sertifikalı urunker de kendi magazasinda bozdurma ucreti ile alinir. Pirlanta bile yuzde otuz düşer
seymabykn Kklglsm bi gidip sordurun benim bildiğim pırlanta ürünlerin sertifikasında bi fiyat düşmüyor hatta bizzat ben gidip sormuştum adama, yine bi bakın
birkizannesi_ Kolye,küpe,yüzük bunların fiyatı yarı yarıya düşüyor nerdeyse satarken hele işçiliği varsa daha çok düşüyor. Siz yine de bi kuyumcuya sorun isterseniz
Gulumse1 birkizannesi_ ya bende atasaydan bir yüzük beğenmiştim alacaktım yarın gidip böyle diyince bir durksadim
seymabykn bikerem 2019da alınan kolyeyi bu sene sordum aldığınız fiyattan adam geri iade edeceğini söyledi
bikerem seymabykn fiyat yukseldigi icin ayni fiyata çıkmıştır. Hani mesela o zaman 0.10 karat 50 tl dir,simdi 120 tl. Sizin elinize gececek olan bugunun fiyatiyla yuzde otuz eksigidir aslinds. Farzedin 1 gram 22 ayar altin olsa idi simdi 3 4 katini alacaktiniz. Kur ile hesaplanıyor aslinda. Tl olarak bakiyoruz ama.