10 aylık bir kız bebeğim var. Kendi kendine ayağa kalkıp başka koltuklara sehpalara geçiş girişimleri vardı. 2 gün önce tv sehpasına çenesini çarptı ve dili kesildi 2 dikiş atıldı. Herşeyi yiyip içiyor ama memeyi almıyor. Dün zar zor uykusunda emzirebildim biraz. Ama gördüğü an ağlıyor ve beni itiyor. Emmeyi bırakmasını istemiyorum. Ne yapmalıyım yardım edin bana ??? Memeyi bırakır diye çok korkuyorum aşırı memeciydi. Bir de bayıltmasan diline iğne yapıp uyuşturdular diline dikiş atıldı. Çok korktu belli ki. Zaten çok ağlamıştı. Ama her şeyi yiyip içerken memeyi neden almıyor neler yapabilirim bana yardım edin lütfen 😢😢😢