Kızım 1 yaşına girmek üzere devam sütü yani mama hiç vermemiştim.Ama kilo alımı durdu. Ek gıdada iştahsız. Doktor mamaya başlayalım dedi. Devam sütünü nasıl vericem kızıma, biberon tutmuyor çünkü. Kaşıkla zor olmaz mı? Devam sütü yerine Kaşık mama olur mu ve aynı şey mi? lütfen tecrübeli anneler yazar mısınız?