minikpatates 15 gundir kaşınıyorm. Uyuz denildi. Evi nasil temizliyecegim hakkında düşünüp duruyorm. 28 aylik kizim. Suan esim ve kizimda belirti yok. Ama.ben kasintidan yara içindeyim. Camasirlari yıkamaktan simdi basladim saat 12. Off cok zor napcam ya.
Oyku_nisa minikpatates biz 17 Ağustos depreminde bütün ev uyuz olmustuk çoğu insandanda duyduk uyuz olmuş herkes eniştem bı ilaç getirmişti bide şampuan anında kesmişti kaşıntıyı ama çok zaman oldu ismini unuttum ilacın doktora gitmedinizmi
minikpatates Oyku_nisa gittim. Kwelleda verdi 2 saat bekleyip dus yaptm ve yaralar icin krem verdi ve hap. Evdeki herseyi yikamaya basladm deliriyorum psikokojim 0🤧