Mevsimsell normalde 2-3 aylıkken bir de bir problemi yoksa 1 yaşında göz kontrolü yapılması gerekiyor. Virüs var diye kontrollerin aksatılması bana biraz saçma geliyor o zaman bakkala da gitmeyelim, markete de. Tabiki de götürmelisiniz, biz en son iki aylıkken gitmiştik 1 yaşında gelin demişti doktor geçen hafta gittik bir problem görmedi 2 yaşında getirin dedi ki zaten 5 dk bile sürmeyen bir kontrol ihmal etmeyin bence, geçmiş olsun 🙏🏻