Özel gibi güzel devlet hastaneleri var valla onlara gidiyorum ben. Rabbime çok şükür ihtiyaçta olmadı pek. Kızımın doktoru da devlet hastanesinde. Randevu alıp ona gidiyorum rahatsızlanınca. Zaten hastaneye de çok sık gitmemeye çalışıyorum. Parasından değil aynı işi devletteki doktorlar da yapıyor zaten. Ayrıca bana göre devlet hastanesindeki doktorlar daha bilgili tecrübeli gibi geliyor kendi şahsi fikrim.. Ama ciddi Bi sorunum olsa devlete de görünürüm özele de.