Unicornnnn Aslında sebebi çok. Ben 4 aylıkken ayırmıştım. Zaten gık dese uyanıp yanına gidiyorum. Mahremiyet önemli bebekler uykuda bile olsa sesleri duyuyorlarmış ve bilinçaltında kalıyormuş. Başka bir sebep çocuğun kendine özgüveni, birey oluşunu desteklemek. Ona ait bir alan olduğunu belirtmek. Bazen şartlar buna izin vermeyebilir, ev müsait değildir . Çocuğa oda yapacak ekstra oda yoktur ya da sobayla ısınan evde ayrı oda da yatırmak zor olur gibi. Ama eğer durum müsaitse ayrı odada olması önemli☺️