Merhaba anneler bugün bebeğimin 4.ay aşısını yaptırdık ebemiz kan damlası verdi günde 4 damla damlat dedi fakat sağlık ocağından verilen damla kabızlık vs yapiyormus ayrıca temiz içerikli değilmiş d vitaminini de zaten orzax ocean aldım onu kullaniyorum bebeğime ocean in kan damlasınin içerisinde sodium benzoat vs çeşitli koruyucu katkı maddeleri varmış pek doğal içerikli gelmedi bana onerebileceginiz doğal icerikli bir kan damlası var mı acaba