bize doktor 2-3 saatte bir 150-180 içirmen lazm dedi.zaten kızım emmiyor biberon da almıyor mama içmiyor sadece uykusunda içirebliyoruz zorla.hal böyle olunca 2-3 saatte bir 150-180 bizim için çok zor.dün gece 3 te 150 içirdik mesela sonra bidaha ertesi öğlen 2 de içti 150.çok uğraşıyoruz denemediğimiz mama kalmadı 4 aylık bebek nasl acıkmaz bu kadar saat 😢