1 yaşında kızım var Aslan Burcu hatta yükseleni de Aslan. İnanılmaz sinirli bir şey yapamayınca ya da kendine zarar vereceği bir şeyi engellediğimde sinirden her şeyi hatta halıyı bile ısırmaya çalışıyor. Bir de kendisine bakım yapılmasından çok hoşlanıyor tarakla kendi saçını taramayı kremlenmeyi bayılıyor. Şimdiden kendi ayakkabılarını seçiyor dışarı çıkarken kendi seçtiği ayakkabıyı giydirmezsek giyene kadar çıkmak istemiyor ağlamaya başlıyor. 1 yaşında böyleyse ilerisini düşünmek beni korkutuyor 😟