egeninanns Kızlar 9 ay oldu doğum yapalı . Hala bel , bacak ağrısı çekiyorum . Ayak bileklerim bile o kadar ağrıyor ki . Normal mi bu acaba ? Ne zaman geçer
Tgbygt egeninanns Valla 5 yaşında oğlum onun doğumundan sonra olmuştu bende özellikle iki adım fazla atarsam yürüyemiyordum yatamıyordum geceleri ortopediye gittim fıtıktan şüphelendim film çekildi ama bişey çıkmadı doktor normal doğum yapmıştım zor doğumdan olmuştur dedi sonra ikinci oğluma hamile kaldım hamileliğimde geçmişti şimdi oğlum 3 aylık kırkımdan sonra yine başladı bu ağrılar 🤦🏼♀️
Ahlasbebekveannesi egeninanns bende 2bucuk ay evvel sipinal sezeryan ile evladımı kucağıma aldim. Bende de doğumdan sonra bel ve ozellikle sabahlari ayak bileklerim de ağrı mevcut resmen ayaklarımın beni taşımadığını hissediyorum.
busrasilra14 egeninanns 8 ay oldu bende dogum yapali. Soyle yuz ustu yatip uyuyamaz oldum belime sanki 50 kilo kaya parcasi oturtmuslsr. Asiri agriyor 😓 galina bu sezeryanin kotu yani
ErvaZeyno egeninanns Normal doğum yapmıştım 2sene oluyor.agrilarim geçmedi gittim ne çekildi.fitik çıktı.Bu arada fizik ve rehabilitasyon bolmune randevu alıp gitmiştim.ortopediye gittiğimde cikmamisti.yada doktordan kaynaklı…(ilgisiz tuhaf biriydi yaşlı bişey)
egeninanns Tgbygt aslında ben sezaryen oldum . Başta çocuk sürekli kucakta diye oluyodur dedim . Ortopedide de bişey çıkmadı . Ama artık dayanılacak gibi değil uyuyamıyorum ağrıdan
Kbrdn Ahlasbebekveannesi ben ayaklarımın ustune basamıyom o derece oluyor baldıra da vuruyor bel agrısı da var spınalden oldugunu soyledıler sız nasıl oldunuz
Ahlasbebekveannesi egeninanns evet zorlamıyor desem yalan olur ama napalim analık kolay değilmiş anlamış oldum 😚
Ahlasbebekveannesi Kbrdn spinal oldum bende hala sabahları ayak bileklerim ağrıyor vücudumu zor taşıyor resmen bel ağrım da oluyor zaman zaman ama. Muhtemelen dedikleri gibi iğnenin etkisi olabilir 😑
izmir3535 egeninanns ag o kadar agrim oluo ki ilk 3 ay hep kucagimdaydi kizim ama suan 7 aylik kucakta olmamasina ragmen hep agrim var.dizlerimin ustune cokup yere oturup kizimla oynayamiorum bile cok canim aciyor
izmir3535 egeninanns gitmedim emzirmegi kestiginde gidicem cubku suan emara sokamaz ilac falab veremez diye dusundum
Kumruliya egeninanns benim 3 ay oldu daha 2 aylıkken geçmeyen bel ağrısıyla doktora gittim. Doğumdan dolayı bel fıtığı çıktı valla