Asl90 11,5 aylık oğluma aferin verdi doktor. Grip ilaçları ağırdır biraz emin olamadım. Kullananlar var mı? Doktor çok önermiyorum istiyorsan kullan dedi karar veremedim. Burun akıntısı ve öksürük var sadece
tubaelif Asl90 kızım 9 aylıkken 3 gün kullanmıştım. diş çıkarıyordu. Ben ondan sandım burun akıntısını ama Dr hastalık bitmek üzere 3 gün kullan yeter demişti
Asl90 tubaelif oğlumda diş çıkarıyor hala. 3. Gün önce hafif öksürük başlamıştı bugün burun akıntısı eklendi sanırım oğlumunda Geçmek üzere bende kısa kullanırım teşekkür ederim
Vuslat23 Kızımı onunla büyüttüm 11 yas hala içiyo onun sayesınde hıc dr gıtmedık sayılı ılac kullnmısız , hasta belırtısı olunca hmn verıyordm