Yarin 1 yaşında olacak bizim odamizda yatağında yatıyor fakat biz bizim oda da yatamiyoruz 😂 yani ben tek yatiyorum babası içerde çünkü horluyor öksürüyor bazen yatakta dönerken ses çıkıyor diye bile uyanıyor stres oluyorum bu seferde ama halaaa gece çok kalktığı içinde odayi ayiramadim 🤦🏼♀️ acaba ayirsam kalkmaz mi yada ayirsam uyaninca bizi goremezse korkar ağlar mı aklimda deli sorular bir de ben çalışıyorum benim için mantıklı olur mu olmaz mi bilemedim siz neler yaptınız nasıl ayirdiniz gece kac kez kalkiyor nasil ilgileniyorsunuz 🤍