Kızlar bebegime 3+ sleepy kullaniyordum ama bacakları çok sıktığı için mecburen 4 numara aldım aşırı bol geliyor sanki çocuğun altında külçe var gibi oldu. Primaya geçicem kac numara tavsiye edersiniz bebeğim 6.7 kg, 2 numara prima olur mu, olursa nasıl olur?