Kızlar 1 ay önce eşim rahatsızlandı çok çok afedersiniz karın ağrısı ishal bi 4-5 gün sürdü iyileşti. Ben de o iyileştikten sonra oldum neredeyse 3 haftadır haftanın 1-2 günü çok şiddetli karnıma kramplar giriyor ve tekrar çok özür dileyerek ishal oluyorum ama çok kötü sabaha kadar uyuyamıyorum ağrıdan lavaboya gitmekten. Ve gerçekten 6 kiloya yakın kilo vermişim 3 haftada midem sırtıma yapışık. Normal de doğum sonra hafif ayva göbeğim vardı onu eritmek isterken bildiğiniz kuru dal gibi kaldım. İştahsızlık vs yok. Yarın hastaneye gidicem, görenler ne oldu sana diyor. Var mı aranızda böyle rahatsızlananlar ya korktum acaba bağaırsaklarımda mı sıkıntımı oluştu 🥺 Bağırsak için de ikinci beyin derler valla gece gece içime kurt düştü farklı bi hastalık mı diye 🥺