Gzdoz biz de Xiaomi 360 kullanıyorum çok memnunum telefondan kameranın açısını ayarlayabiliyoruz,bebeğimiz ağladığında duyabiliyoruz,o da bizi duyabiliyor istediğimiz zaman, donma olmuyor sadece telefon ekranına bir şey gelince falan dönüyor sadece uygulamaya girip çıkınca düzeliyor biz çok memnunuz ☺️