Kızlar merhaba 🤗 1 ay 2 günlük bir kızım var. İlk 14 günde kilo almadığı için aptamil mama kullanıyoruz sütüm az geliyo emdikten sonra ağlama krizine giriyo miniğim. Mamasını 60cc veya 90cc veriyorduk ama artık onunlada doymuyo 😔 120cc ye çıkardık ama bir türlü uyumuyo. Altı kuru, karnı tok, gaz ilacı kullanıyoruz zaten gazını her beslenmeden sonra çıkarıyoruz ama bir türlü uyumuyor. Sürekli kıpır kıpır 10 dk sonra ağlamaya bağırmaya başlıyo ne yapacağımı şaşırdım. Bu konuda deneyimli olanlarınız bana fikirleri ile yardımcı olabilirse çok sevinirim. Bütün gün ne iş yapabiliyorum ne başka bişey çok yorucu oluyo benim için. Normal mi değil mi bilemiyorum… neredeyse saatte bir meme veriyorum günde 5 defada mama veriyorum.