bsrkrgx Memeyi keseli 1 hafta oluyor sütüm gitti gibi sıkınca çok çok az geliyor artık, şişlikte kalmadı pek ama iki göğsümünde bi kısmında büyük sertlikler var neden olabilir başına gelen var mı en kısa sürede doktora gideceğim.
jap bsrkrgx süt birikiyo hemen kesilmez. Doktorluk bişey yok aslında. İlerlemeden sağıp çıkarmanız lazım sütü