Janset2105 bizde ayniyiz malesef. oğlum bugün 34 günlük nerdeyse 10 gündür falan sag göğsümü hiç emmiyor başta böyle değildi ayırt etmezdi sonradan bi anda bıraktı cok agriyo artik sut akiyo ama sol gibi degil alakasi yok şişince sağıyorum biberonun dibini bile kaplamiyo cikan süt düşünün yani