dygcm kızlar nolur cevap verin sabaha kadar uyku uyuyamıycam kızımın 18. ay aşısı vardı nasıl olduysa onu atlamışız şuan 18 ay 11 günlük geç mi kaldık sorun olurmu bılgısı olan var mı
Synmannesi dygcm ben bazen 10 gün felan geç götürdüm hep hiç sorun olmadı en son 1 yaş oldu aşı kızım bence birsey olmaz
dygcm bustek şuan farkettim geçtiğini bir anda aklıma geldi internette 18 ayın sonunda mutlaka yapılması gerekır dıye okuyunca elım ayagıma dolandı nasıl ıhmal ederim😔 ınsallah bır sıkıntı olmaz
dygcm Fatma97 çok sagolun ıcım ferahladı yemın ederim ınternette oyle okuyunca bı an ne yapıcagımı sasırdım
dygcm ikizbabymom aslında hıc atlamam nasıl olduysa aklımdan cıkmıs farkettım aksamın bu saatınde doktorada yazdım cevap vermedı panıkledım tesekkur ederim insallah bir sıkıntı olmaz 🙏🏻🙏🏻
dygcm Cigdemce kımse aramadı benı 🤷🏻♀️ normalde bende hıc atlamam takıp ederım ınsanlık halı unumusum😞