annemmm2021 duru granul matik kullaniyorum. Lakin bir suredir makinenin deterjan gözünde birikme yapti deterjani cekemiyor katilasip kaliyor. Lekelilerde etkili degil malesef. Kaka lekelerini de en iyi beyaz kalip sabun çıkarıyor. Eger cabuk müdahale edemezsem omomatikle biraz bekletip citileyip ardindan duru granulle makinede yikiyorum. Ama memnun degilim. Roxy dalan daha iyiydi.