Musam Annem biberonun ucunu delmişti acaba fazla akıtıyor da çocuk o yüzden mi mama içmek istemiyor?🤔 var mı fikri olan ?
mustafayamaninannesi Musam 3. Ayda tek delik az geldiği için çift deliğe geçtik hala çift delik kullanıyoruz meme reddi zaman zaman oluyor ama zaten sütümde az mama da veriyorum ben tek delikten söylene söylene içerdi benim sıpa 2 deliğe geçince kesti homurdanmayı
Csknozge Musam yaa kıyamam daha cok erken tek delikle içmesi gerek cok geliyordur ondan içmiyordur 6 aydan sonra çift delik
Defeninannesiii Musam benim bebeğim de 2 ay 5 günlük bizde aventin 2+ kolik biberonunu kullanıyoruz 2 delikli 6.aya kadar devam edicez sonra 3+ya geçicez
Musam Csknozge hmm chicco markasının 2+ biberonunu aldım yarın da onunla devam edecem de çocuk psikolojik olarak agzına biberon girince ağlıyor nasıl alıstıracam bilmiyorum
Musam mustafayamaninannesi benim şimdiki aldığımda 2 delikli 2+ ay aldım chicco markasının bakalım yarın da onunla deneyecem çocuk psikolojik olarak fazla aktığından her hangi biberonda olsa ağlıyor içmek istemiyor
Csknozge Musam bende onu kullanıyorum cok memnun kaldım avent kullanıyordum öncesinde chicconun akışı güzel belki onu alabilir ama suan cok zorlamayın stres yapmıs olabilir ara ara deneyin boşken şişe belki alışır
Musam Csknozge inşaAllah 🤲🏼 Annemi de gonderemiyorum o mamayı içiriyor diye ama yanlış yapmıs farkettim çocuk zaten içmiyor ki annem agzına döküyormuş resmen . Çocuk o yüzden içmek istemiyor
Csknozge Musam ah kıyamam minik tospağaya ya siz annenize söyleyin kırmadan siz yapın isterseniz annelere laf geçmiyor bazen malesef 🙈
mustafayamaninannesi Sinems16 ay inanamıyorum sen canınla uğraş orda enim kunum biberon deliği delsin öldürmeye niyeti vardı heralde torununu 5 delik nedir yaa 😩
Musam Sinems16 anneler kaynanalar hep mi böyle acaba benim annem de biberonun başını resmen oymuş öyle veriyor çocuk ağlıyor başka biberon verince bile şimdi ayına uygun aldım ona alıştıracam
Musam Csknozge ben mamayı iciremiyprum işte çocuk o biberonla içtiğinden her biberondan korkuyor bende o biberonla akıtıyorum baya . O yüzden annem veriyor artık annemde evine girmek istiyor bakalım yeni biberon aldım ayına uygun ona alsıtıracam
Csknozge Musam alışır zamanla onlarada zor herşey bize olduğu kadar daha cok minik saglıkla büyüsün 🌸