Elfbc Merhaba, bebeklerinize kışın vermek için yaz meyvelerini nasıl muhafaza ediyorsunuz anneler? Kayısı, şeftali gibi bir kaç meyveyi kış için hazırlamak istiyorum. Buzluğa mı atıyorsunuz ya da konserve yapıp mı saklıyorsunuz?
Trkanmete Elfbc küçük kapaklı kaplara koyup derin dondurucuya atıyorum. Komposto yapıp yediriyordum oğluma. Daha doğrusu geçen yıl böyle yapmıştım. Ama dondurulmuş meyvelerin vitamin değeri kalmayabiliyormuş.
Baharbek Elfbc böyle şeylere gerek yok diye düşünüyorum mevsiminde taze olarak yemek daha mantıklı geliyor
Mervi-10 Elfbc bende merak ediyorum kızım 4 aylık önümüzdeki aya tadımlıklara geçiçez kafamda bir sürü soru valla 🙈
Elfbc Trkanmete bende dondurucuda buz kokar tadı bozulur mu diye endişeliyim kaynatma yapıp konserve yapıyorlarmış onu da hiç denemedim nasıl yapılır bilgim yok
Elfbc Baharbek olabilir o sizin düşünceniz tabi, ben kışın çok çeşitlilik olmadığı ve çoğu sebze meyve serada yetiştiği için yazdan hazırlık yapmanın faydası olacağını düşünüyorum.
Deletedmom27337 Elfbc çilek, kırmızı erik ve kayısı koydum hepsi bahçeden. Şimdi köyden karpuz getrdim buz kalıplarına koyup atıcam buzluğa şimdi daha tadımlarıkız başlamadık kışın belki tadı böyle kalıcı olursa denetirm dedim. Birkaç meyve daha koycam. Sonuçta mevsim meyvesi oluyor sadece dondurucu :) komposto olarak yada yoğurduna katarım
Elfbc Deletedmom27337 bende dondırucıya koyayım diyorum yoğurtla beraber veririm diye ama buz kokar mı diye endişeliyim kaynatıp konserve şeklimde koyunca da tadı bozulmuyormuş onu da hiç yapmadım nasıl yapılır bilmiyorum açıkçası 🤷🏼♀️
Msbebek Elfbc ben domates sos yapar gibi yapıp kavanozladim bı kaç tane denemelik bakicam bi kac gün sonra tadi nasil diye bozulmazsa yapıp dolaba koyucam . Buzluk değilde bebeğe ☺️
Elfbc Msbebek tadı nasıl olacak bana da haber verir misiniz bende kaynatmayı deneyeyim diyorum ama hiç yapmadım bilmiyorum nasıl olur
Msbebek Elfbc çorba gibi yapmıştım küçük minik kavonozlara onları yiyo bı hafta oldu tadida hiç değişmedi .. smdi meyveli denicem bakım.haber veririm tabi ki ☺️
Deletedmom27337 Elfbc olmuyor. Mesela ben ilk normal vuzdolabına koyuyorum sonra kilitli poşete. Sıfır koku
Msbebek Elfbc merhaba meyveli konserve denedim ama meyveleri çok sulanmıştı . Pek beğenmedim taze yapicaz artik canım malesef 😃 ama çorba tarzı sebzeliler güzel oldu sıcak sıcak kavanozladim 👍🏻
Msbebek Elfbc merhaba meyveli konserve denedim ama meyveleri çok sulanmıştı . Pek beğenmedim taze yapicaz artik canım malesef 😃 ama çorba tarzı sebzeliler güzel oldu sıcak sıcak kavanozladim 👍🏻