Kızlar merhaba 1 buçuk aylık bebeğim var. Birkaç gündür yüzüstü yatırıyorum.önceden sırt üstü veya yan yatarken 15 dakika uyurken şuanda baya güzel yatıyor birkaç saat yatabiliyor hemde. Burnunun üstüne bıraktım birkaç kez kafasını rahatça hareket ettiriyor hemen nefes alacağı pozisyonu alıyor ama sizce yinede tehlikeli mi? Benim yaptığım şekilde yatıranlar var mı? Bilgilerinize ihtiyacım var😌