Kizlar merhaba. Az once bir doktorun canli yayinini izledim sey dedi siz kac öğün yemek yiyorsaniz bebegede o kadar verin ek gidaya başladığınızda. Mesela 3 ogun yiyorsaniz 3 öğün verin. Sizler nasil yapiyorsunuz? Kac öğün ve hangi ogunde neler veriyorsunuz