Bebeklerinizin gelişimleri nasıl gidiyor . ?
Hangi aktivite ve oyunları oynuyorsunuz . ?
Kelime hazneleri nasıl ?
Yemek konusunda özel menü hazırlıyor musunuz ?
Ben başlıyayım ilk olarak ;
Bebeğim Erkek 🦋
Gelişimi güzel ilerliyor yaşıtları ile aynı ne ileride ne geride 🌸
Kendi oyuncakları ile oyunlar kuruyoruz . Arabaları ileri geri sürüp oyun oynuyor . Resimli kitapları çok seviyor bu aralar . Önceden kitapları emiyor ve ağzına aldığı için vermiyodum . Artık vermeye başladım . İçeriğindeki resimleri rengine boyuna kadar anlatıyorum .
Saklambaç oynuyoruz.
Tuvalet iletişimi yapıyoruz ara ara .
Kelime olarak net bir kelimesi hiç yok . Kendine özgü sesler çıkartıyor . Dede anne hala gibi kelimeleri söylemek istediğini anlıyorum öyle diyim . Komutların hepsini anlıyor çok şükür . Top nerede araba nerde anne nerde biliyor .
Yemek konusunda biz ne yersek ondan veriyorum . Ara öğünlerde çorba meyve veriyorum .
Çay çikolata cips ya da başka paketli gıdalae vermiyorum .
Hastalandığı zaman çok şükür ilaçsız atlatıyoruz . Udi hindi yağı , çörekotu yağı , ıhlamur , pekmez , sarımsak ile .
Sizlerde durumlar nasıl 🐣🐢