merbay97 2,5 aylık bebeğim. İki gündür sürekli uyuyor uyandıramıyorum. Emmekte istemiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı nedeni ne olabilir 🤔
Mucizem_m61 merbay97 benim bebeğimde öyle olmuştu sağlık ocağında mi hemşire şekeri düşmüşuykuya düşüyor ondan dedi ama bilemiyorum
Mucizem_m61 merbay97 biberona biraz şekerli su yaptim verdim biraz zaman sonra kendine gelmişti tabiki her bebek farklı olabilir bilemiyorum ama istersen bi dene
Lidya-t Normal de bebekler zaten çok uyur az uyuyan bebek anormal çok uyuması gerekiyor zaten .Rahat demekki. Bebeğim o aylarda hep çok uyurdu hiçte bir sorun aramadım gayette iyiydi hep