Umut78 benim oğlumda 18 aylık sürekli ağlıyor bizi ve arkadaşlarını ısırıyor vuruyor herkese çok hırcın bir bebek pedagoga gtrdm hic bir işe yaramıyor suan çok küçük konuşamıyor derdini anlatamadığı İçin böyle dedi hic tatmin olmadım ve bir daha gitmedim daha sonra bir çocuk psikiyatrisiyle konuşma imkanım oldu Türkiye de çocuk pedagogu diye bir sey yok onlar oyun terapisi falan oluyor dedi gitmek istiyorsan iyi bir psikiyatri bul ona göster çocuğu dedi sizde öyle yapın bence