Leylus Kızım 13 aylıkken gitmiştim, şu an 14 aylık. Zaten çoğu şeyi yiyor. Her şey dahil otele gittik. Kahvaltı ve meyveler zaten sorun olmuyor, diğer öğünlerde de çıkan yemeklerden yedirdim (Çorba, sebze ve köfte ağırlıklı). Çünkü ben de yemek düşünmek yerine dinlemek istedim o yüzden esnek davrandım biraz. Tatil bitince normal düzenimize döndük.