Kolik bir bebeğim var ve zar zor yemek yiyorum maalesef günde 2 öğün yesem şükrediyorum ve 3 aylık olduk doğumdan önceki kiloma indim. Göğüslerim küçüldü gibi ve artık sertleşmiyor ama emzirdikten sonra doymamış gibi hissettiğimde mama yapıyorum ama 25ml içiyor bazen içmiyor. Kilo alımı gayet iyi çişli bezleri de güzel ama sizce sütüm yetiyor muduur bu göğüslerle??