Kızım 2015 doğumlu hatta 1 hafta sonra doğum günü 6 yasinda… Seneye 2022 de inşallah 1.Sınıfa başlıcak… 1 kızım daha var seneye 1 buçuk yaşında olcak… düşünüp duruyorum nasıl olcak diye. Kızım okuldayken mesela aklım hep onda kalcak acaba ne yaptı başına bişey geldi mi?.. mağlum öyle bi devirdeyiz ki "“yangınlar seller savaşlar virüsler kötü insanlar ”"…. bi yandan1 buçuk yaşında bi çocuk daha kış günü mesela nasıl olcak zaten mecbur servise vericez çok tedirginim 19 yasinda kucagima aldim ben onu 25 yaşındayım şuan ben onunla hem anne kız hem abla kardeş gibiydim. Biri zarar verirse die korkuyorum 😥😥😥😥💔