mustafayamaninannesi Nisanda dolum yaptım 3 ay sonra regli oldum geçen ay bu ay ne gelen var ne giden normal mi acaba bu durum?
DOLANDIRICI mustafayamaninannesi bnde burda bekliim aynı durumdayim geçen ay 9 temmuzda olmuştum bu ay hala olmadm ya
Derinmevzu20 mustafayamaninannesi Doğumdan 10 ay sonra ilk Haziran’ın 26 sında oldum. O günden bugüne ne gelen var ne giden. Yaklaşık 2 aydır olmuyorum önceleride düzensizdi benim ki
Gorkemkc mustafayamaninannesi sezaryanda yapsanız normalde doğum yapan kadının 1 yıl regl düzensizlikleri veya regl olmama gayet normaö
Denizanasiii DOLANDIRICI Bende doğumdan 2 ay sonra oldum sonra 2 ay olmadım hamilemiyim falan diye düşündüm durdum ama oldum çok şükür bebegim daha 4 aylık çünkü
DOLANDIRICI Denizanasiii ben emzirmiyorum ama abla çok korkuyom ya hamileym die strese girdm bebeğim 3 aylık daha
Denizanasiii DOLANDIRICI Canim doğumdan sonra olabilir düzensizlik yinede kolay bisey değil yani doğumda çok şüphede kaldıysan test yap canım
okuyanannee DOLANDIRICI ah bende aynıyım geçen Temmuz da oldum bu ay olmadım korunma oldu ama ya hamileysem diye diye iyice strese giriyorum
DOLANDIRICI okuyanannee valla bende aynı stresi yasiom eşim test almayı unutmuş bugün alsinda sabah ilk idrarla yapicak test inşallah hamile deilizdir