selcansahinn Hanımlar sezeryan olalı 4 ay oldu 1 aydır hiç ağrım yoktu ama bu 1 buçuk haftadır kasıklarım felaket ağrıyor neden olabilir ki yaa 🙁 bide karnımın bir tarafı şişik bir tarafı inik nedendir sizce 🤔 Doktora görünsem mi 🤔
Seymacr selcansahinn ayaklarımı üşütünce benimde ağrım çok oluyor ama içiniz rahat eder bi doktor görürse, geçmiş olsun