Aysunn25 Kızlar bebeğim çok ek gıda hala kabul etmiyo geceleri aşırı sık uyanıyor bir süredir karnı aç diye mi yoksa başka sorunu mı var ya
Srhtzlyh Aysunn25 açlıktan olduğunu sanmıyorum canım. Benim bebeğim eskiden bir kere kalkar emer geri uyurdu. Ek gıdayı çok severek yiyor. Emiyorda aynı zamanda ama 7. aya girdigimizden beri 4-5 defa kalkıyor. Bu ayda bu sorun çıkıyor sanırım ortaya. Kalkıyor emmiyorda memeyi ağzına alıp uyuyor öyle
Nuraky Aysunn25 6 ay 21 günlük ek gıda da sorun yok ama gece kalkiyor emmeye 🤷♀️ normalden kalkmamalari lazım açlık için kalkıyorlar mis
Aysunn25 Evet ya benimki de 2 kere uyanır hemen uyurdu yatır dıgım gibi şimdi yatağa koyasıya dönmeye falan başlıyor, anlayamadım kilo alımı da normal sayılır aslında neden kaynaklı acana
Okuroya Valla aynı postu açmayı dusunuyodum. Benim bebeğimde 7 aylık mübarek yenidoğan gibi saat başı uyanır ve emmeden asla uyumuyor. 2. Dişi çıkıyor ben ona bağlıyorum inşallah öyledir ve geçici biseydir 😫
Aysunn25 Okuroya evet saaf başı resmen çok zorlaniyorum gecekeri artık eşim de gece çalışıyor ben tek çok zorlanıyorum
Okuroya Olabilir diş dönemi biraz huysuz geciyo iştahsız öksürük burun akıntısı mutsuzluk falan 😏 eşim olsa da bişey degismiyo ağlayarak uyaniyo illa meme istiyo .meme ağzına girmeden asla yumuyo. Hiç böyle değildi 2 kere anca uyanirdi su bikac haftadır böyle yapiyo