Merhaba kizlar kizim 5 bucuk aylik yeni dogdugunda prima ve molfix denedim ama kizariklik yaptığı için goon.u denemistim cok memnun kaldim ve bu aya kadar hep onu kullandim fakat bu aralar gecmeyen gecse de tekrarlayan bi pisigimiz var cildi aşırı hassas bezi degistirmeyi düşünüyorum.Hassas ciltli bebegi olup bezinden memnun olanlardan fikir alabilir miyim?