Merhaba anneler kızım 4 ay 25 günlük 3ayından beri yatmak istemiyor oturmak istiyor ama erken diye 4. Ayına kadar bekledim şimdi oturuyor mama sandalyesi sipariş ettim Kiwi marka katlanabilir olanlardan. Kullanıp memnun olan ya da olmayan var mı aranızda?