Yildizz_ Anneler merhaba kızım 10 eylulde 2 yaşinda olucak 1 haftadır falan öğlen uykumuz cok zorlanıyorduk 2 gündür artık bende zorlanmıyorum uyu die uyumuyor keyfide yerinde cok erken değilmi ya kafam çok karişik
nur-nr_123 Yildizz_ 24. Ayda uyku getirilmesi var cnm günlük tütünle uyutmayi dene pes etme derim duzelr 1-2 haftaya biz 18. Aydayiz 18. Sayfada var uyku gerilemesi bn bı şekilde uyutuyorum
Yildizz_ Asafrumeysa oğlen uykusunu yaptıgında 7.30 8 gibi uyanırdı akşamda 9 9 bucuk arası uyuyordu 2 gündür uyumuyor oğlen akşam 8.30 olmadan uyuyor sabahda 9 da uyanıyor