Mihribann11 Kızım 10 aylık üşütmüş burnu akıyor uyuyamıyor, burnunu bi kez açtım serum su ile,aferinde verdim . Başka ne yapabilirim annelerim
Beyza-Doruk_01 Mihribann11 benim oğlumda olmuştu oyle havalara aldandık burnu akıyordu uyuyamıyordu doktor burun spreyi verdi yatmadan sıktım birde biz aspiratör aldık tıkandıkça serum fizyolojik Damla tıp açtım burnunu birazda başını yüksekte tutun dedi doktor yumuşak çok yüksek olmayan yastıkta yatır dedi oyle yaptım düzeldi sonra
Beyza-Doruk_01 Mihribann11 serumlu su ile hastanede denediler Bi faydası olmadı en iyisi aspiratör bu nefesle çekilen var ya ondan
Mihribann11 Beyza-Doruk_01 uyandı kustu da, birşey yemedi dr götürme ye de korkuyorum hastalık malûm..
Mihribann11 Beyza-Doruk_01 aleti yok bende onun açtım da yine bakalım umarım uyursa bu gece dinlenir, çok sağolun
Synmannesi Ben iburamin zero içirdim 2 gün sabah akşam geçti şükür öksürük var ona da ayrı ilaç aldımm bu arada kızım 14 aylık