Browni doktorumuz 6 aylık olduğunda ayırmamızı tavsiye etmişti ancak yazlığa geldik döndük tekrar tekrar değişiklik olmasın diye 5,5 aylıkken ayırdım. 18 aylık oldu şimdi. Aldıgım en doğru karardı. Banyo odamızda, kullanmaya, sifon çekmeye korkuyorduk, tık sesine uyanır, eşimle 2 çift laf edemiyorduk, eşim erken kalkar çalar saat çalar cocuk uyanacak tartışması, eşim horlar ben sinir olur, gerilirim, bütün gece oğlumun nefesini dinler uyuyamam, neden döndü, aaa hırıltılı mı nefes aldı vs vs hepsi bitti. Hemen yan odamızda, ilk günler telsizi açtım ama bir baktım sağa sola dönmesini bile duyuyorum, sonra hiç gerek duymadım. İkimizde çok alışmışız, şimdi yazlıkta 25 metre kare odada beraber kalıyoruz, cocuk resmen rahatsız oldu. Hastalandığında, ateşlendiğinde onun odasında yer yatağı yapıyorum kendime, kendimi daha iyi hissetmek için.