Glsn58 Arkadaşlar merhaba ben yamuna korse aldım gayet iyi ama korsesi taktığım zaman adet kani gibi kanamam oluyor yasayan var mi
Blackcloud Glsn58 Kanama yapıyorsa korseyi bırakmalısınız ve bence bir doktora görünün dikişiniz varsa sıkıntılı durum.
ElSa2811 Glsn58 belki rahime baskı yapıyordur içindeki kan çıkıyordur yinede doktora sormak lazım. ben sezaryen oldum karnıma bastırdılar mesela doğumdan sonra içte kalan kan çıksın diye
Glsn58 Masalina normal doğum 35. Günde 1 kere denedim kanama olunca bıraktım 40 da denedim yine kanama oldu bende bıraktım sadec e 2 kez kullandim