Feslegenkokulu çok geçmiş olsun. Ben her ne olursa olsun yastık koyarım aşağıya sağına soluna oda da başkası dahi olsa kimseye güvenmem babasına bile bir anlık oluyor biliyorum. Dikkat edersiniz artık sizde alt açma giyim vs artık hep yerde yapıyorum ben 7aylik.oldu kızım aniden dönüyor hiç anlaşılmıyor Allah korusun yavrularımızı inşallah 🤲. Babaya da kızdım bende TV zamanı mı 😠